استقلال قهرمان4

استقلالی ها بیان ببینن سایت رو

استقلال قهرمان4

استقلالی ها بیان ببینن سایت رو

استقلال قهرمان4

به امید ستاره سوم در سال بعدی

بایگانی

۲۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • محمد مهدی غلامی پور

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با پیشنهاد علیرضا منصوریان سرمربی و تایید سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، محمدنوازی به عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب شد.
نوازی صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه، حکم خود را دریافت کرد.
نوازی از جمله بازیکنان پیشین استقلال و تیم ملی است که سالها در استقلال حضور داشته و تجربه مربیگری در این تیم را هم دارد.
جهت هماهنگی بیشتر میان تیمهای بزرگسال و امید استقلال، سرمربی امیدهای استقلال، یکی از دستیاران منصوریان نیز خواهد بود.

  • محمد مهدی غلامی پور

با اعلام سایت باشگاه استقلال وریا غفوری مدافع هافبک ملی‌پوش استقلال که شرایط مبهمی برای فصل آینده داشت، بعد از توافق با استقلالی‌ها یک سال دیگر در این تیم ماندنی شد.

وریا غفوری و علیرضا منصوریان اخیرا دیداری با هم داشتند که در این دیدار غفوری به منصوریان اطمینان داده که به دنبال جبران فصل گذشته است؛ فصلی که برای او موفقیت‌آمیز نبود.

  • محمد مهدی غلامی پور

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد با درخواست کادرفنی قرارداد امید ابراهیمی بازیکن ملی پوش و اثر گذار استقلال و تیم ملی برای یک فصل دیگر تمدید شد.
به گزارش آریا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام رضا افتخاری مدیرعامل این باشگاه، قرارداد امید ابراهیمی هافبک ملی پوش این تیم به مدت یک فصل تمدید شد.
مدیرعامل استقلال پس از تمدید قرارداد ابراهیمی گفت:
با درخواست کادرفنی قرارداد امید ابراهیمی بازیکن ملی پوش و اثر گذار استقلال و تیم ملی برای یک فصل دیگر تمدید شد. ابراهیمی در سه فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و بعد از توافقاتی که میان باشگاه و این بازیکن حاصل شد، ابراهیمی به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود با باشگاه را تمدید کرد. تمدید قرارداد ابراهیمی را به این بازیکن و هواداران تبریک می گویم و امیدوارم هافبک با اخلاق استقلال در فصل جاری نیز درخشش خود با پیراهن استقلال را ادامه دهد.
افتخاری در پایان گفت:
خبرهای خوش برای هواداران استقلال همچنان ادامه دارد و تلاش می کنیم تا همچنان بازیکنان اثرگذار و مورد نظر کادرفنی را برای فصل آینده جذب کنیم تا تیمی قدرتمند و مدعی را روانه ی مسابقات کرده باشیم.

  • محمد مهدی غلامی پور

مدیر برنامه های سرور جپاروف در اظهار نظری عجیب که بیشتر به یک لاف شبیه بود مدعی شده جپاروف آنقدر نمی خواهد به استقلال برگردد که حتی حاضر است به خاطر این خواسته اش فوتبال را کنار بگذارد.

در این رابطه باشگاه استقلال واکنش جالبی نشان داد که نشان از ایستادگی مسئولین این باشگاه بر خواسته های قانونی شان دارد. از آنجایی که مسئولین باشگاه حاضر نیستند از حق و حقوق تیم خود (آن هم به نفع سپاهان) به راحتی بگذرند، به مدیربرنامه های این بازیکن که ظاهرا حامل پیغام او به تیمش بوده پیغام دادند که به جپاروف بگو به فکر جشن خداحافظی اش باشد، مگر آن که در مسیر تعامل با باشگاه استقلال قرار گیرد.

  • محمد مهدی غلامی پور

سرور جپاروف هافبک ملی ازبکستانی که در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم با عقد قراردادی یک و نیم ساله به عضویت استقلال در آمد اما به دلیل محرومیت این باشگاه از ثبت قرارداد به عنوان بازیکن قرضی به تیم سپاهان رفت، بر اساس ادعای مدیر برنامه‌هایش قصد بازگشت به استقلال ندارد و در اظهار نظری عنوان داشته که این بازیکن حتی حاضر است به قیمت تمام شدن دوران فوتبال حرفه‌ای خود و خداحافظی با میادین، به استقلال باز نگردد.

باشگاه استقلال در واکنش به این ادعای عجیب قصد کوتاه آمدن ندارد. استقلالی‌ها معتقدند که این بازیکن طرف قرارداد آنها بوده و برای فصل بعد نمی‌تواند بدون مجوزات لازم در تیمی به جز استقلال بازی کند.

آنها استعلام‌های لازم را نیز از طریق فدراسیون، از فیفا اخذ کرده اند و حالا با طیب خاطر روی مواضع خود نسبت به این بازیکن پافشاری می‌کنند. تا جایی که در واکنش به ادعای خداحافظی جپاروف از فوتبال به جای بازگشت به استقلال، مدعی هستند که این بازیکن اگر قصد بازگشت به استقلال و یا تعامل به این تیم ندارد، می‌تواند از همین الان به فکر خداحافظی از فوتبال باشد.

  • محمد مهدی غلامی پور

رامین رضائیان هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده و گویا تا زمانی‌که این اتفاق رخ ندهد، استقلالی‌ها امیدوار به جذب این بازیکن خواهند بود.

در روزهای پرخبری درباره رامین و استقلال، این بازیکن هم به طور کامل سکوت کرده و گویا دوست دارد چنین اخباری از او در رسانه ها وجود داشته باشد. به هر حال بحث حضور رضائیان در استقلال، می تواند او را در صدر اخبار رسانه ها قرار دهد. رضائیان هم از این شرایط خیلی استقبال کرده و با سکوت خود، تنها ابهامات را زیاد می کند.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در تازه ترین اظهار نظر خود درباره وضعیت رامین و باشگاهش، می گوید: «او تمایل دارد با استقلال قرار داد ببندد و اگر به اروپا نرود، به احتمال زیاد به باشگاه ما ملحق می شود.» البته بعضی از مسئولان استقلال ترجیح می دهند درباره او صحبت نکنند و این هم ظاهرا خواسته منصوریان است. سرمربی استقلال دوست دارد باشگاه در کمال آرامش کارها را پیش ببرد.

رامین رضائیان در آخرین صحبت هایی که با استقلالی ها انجام داده، از این گفته که هدف اولش بازی در اروپاست و مذاکراتی هم با بعضی باشگاهها داشته است. او تاکید کرده: «اولویت اولم اروپاست ولی اگر پیشنهاد نداشتم و خواستم ایران بمانم، به استقلال می آیم.»

  • محمد مهدی غلامی پور

صحبت اولیه؟

من بعد از ظهر قرار بود با باشگاه استقلال قرارداد ببندم اما به دلیل یک مشکل خانوادگی و تماسی که از شیراز داشتم مشکل پیش آمد و قرار شد تا آخر شب قرارداد را امضا کنم. خدا را شکر که الان قرارداد را بستم و به تیمی که دوستش داشتم و از بچگی به آن علاقمند بودم، بپیوندم. ان شاءالله امسال سال خوبی داشته باشیم.

سنگ اندازی برای استقلالی شدن؟

هر اتفاقی که در فضای مجازی رخ می دهد، همیشه حقیقت ندارد. در فضای مجازی چیزهایی پخش شد که درست نبود. دلیل دیر آمدن من مشکل مادرم بود و باعث شد تا من دیر به اینجا بیایم. از هواداران عذرخواهی می کنم که دیر آمدم. کمی زمان برد تا مشکلم حل شود و دیدید که خیلی هم کار من اینجا طول نکشید و قرارداد را امضا کردم.

حضور در تیم ملی؟

من دلی به استقلال آمدم. از طرفی مطمئنا برای راهیابی به تیم ملی، تیم مهم است. فکر می کنم از استقلال می توانم در تیم ملی باشم و امیدوارم بتوانم با کمک آقای منصوریان سهمیه استقلال در تیم ملی را بیشتر کنیم.

  • محمد مهدی غلامی پور

قرارداد داریوش شجاعیان با باشگاه استقلال امضا شد.

سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این خبر به سایت رسمی باشگاه گفت: پیرو مذاکرات قبلی باشگاه استقلال با داریوش شجاعیان و پس از کسب موافقت باشگاه گسترش فولاد تبریز، این بازیکن به صورت قطعی به استقلال تهران پیوست و قرارداد 3 ساله خود را امضا کرد.

او افزود: شجاعیان یکی از بازیکنان خوب لیگ در فصل گذشته بود که عملکرد مطلوبی در تیم سابق خود داشت. حضور او در استقلال را خوش آمد می گویم و امیدوارم در استقلال روزهای خوب و موفقیت آمیزی را پیش رو داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان اظهار داشت: جا دارد از جناب آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد و آقای نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه بابت همکاری که جهت این انتقال داشتند، تشکر کنم. همانطور که به هواداران وعده داده بودیم مشغول جذب بازیکنان خوب و اثر گذار برای تیم هستیم. مذاکرات ما بازیکنان مد نظر کادرفنی ادامه دارد و به زودی خبرهای خوش دیگری تقدیم هواداران خواهیم کرد.

  • محمد مهدی غلامی پور

امید ابراهیمی یکی از کلیدی ترین و تاثیر گذارترین بازیکنان استقلال است که به محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم دست پیدا کرده است.

قرارداد ابراهیمی با استقلال به پایان رسیده است این درحالی است که وضعیت او برای فصل بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد و هواداران استقلال نگران این هستند که سرنوشت ابراهیمی هم مانند کاوه رضایی شود.

هر چند روزبه چشمی فصل بعد مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد اما تیم منصوریان برای قهرمانی در لیگ برتر به ابراهیمی هم نیاز دارد و منصوریان اصلا دوست ندارد که این ستاره خود را از دست دهد اما چرا این هافبک بازیساز و باتجربه قرارداد خود را تمدید نمی کند.

کاملا روشن است که امید ابراهیمی تنها به خاطر مسائل مالی پشت میزه مذاکره نمی نشیند و قراردادش را تمدید نمی کند. او با پیشنهاد خوب دو باشگاه اصفهانی مواجه شده است و هم ذوب آهن و هم سپاهان حاضر هستند که رقم بالایی را برای جذب او پرداخت کنند و البته پیشنهاد هم از کشورهای عربی دارد که بسیار بالاتر از استقلال خواهد بود.

هافبک استقلال می خواهد بخش زیادی از مطالبات خود را دریافت کند و با قراردادی بالا به همکاری خود با آبی پوشان ادامه دهد و این اصلی ترین دلیل تاخیر در تمدید قرارداد او است. او به خوبی می داند که باشگاه استقلال سخت به او نیاز دارد و به همین خاطر اصرار دارد تا به خواسته های مالی خود ادامه دهد.

 

  • محمد مهدی غلامی پور